بلاگ

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

امروزه طراحی داخلی شرکت‌ ها و دفاتر اداری نسبت‌ به گذشته تغییرات بسیار چشمگیری یافته و از المان‌ ها و ترکیبات متفاوتی در فضای داخلی این اماکن استفاده می‌ شود. در گذشته ‌ای نه‌ چندان دور، محیط داخلی ادارات تنها برای فعالیت کارمندان در مدت زمان کاری مشخص تشکیل شده و توجه چندانی به چگونگی طراحی داخلی و همچنین راحتی کارمندان در طول فعالیت نمی ‌شد. اما امروزه با توجه به مطالعات انجام‌ شده در رابطه با عوامل تأثیرگذار در افزایش بهره‌ وری از فعالیت کارمندان، روش‌ های بسیار نوینی در دکوراسیون داخلی ادارات و همچنین راهکار هایی جهت راحتی بیشتر کارمندان در طی فعالیت خود به‌ وجود آمده اند. طراحی دکوراسیون ادارات بر اساس سبک، به‌ طورکلی به ۲ دسته دکوراسیون کلاسیک و دکوراسیون مدرن تقسیم‌ بندی می‌ شوند. در این مقاله نیز ما قصد داریم تا با دکوراسیون اداری مدرن بیشتر آشنا شده و ویژگی‌ های آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

دکوراسیون مدرن اداری

یکی از جذاب‌ ترین و جدید ترین طراحی داخلی ادارات در دنیای امروزی و در سرتاسر جهان، دکوراسیون اداری در سبک مدرن است. تمامی المان‌ ها، تجهیزات، رنگ‌ ها و همچنین طرح‌ های به‌ کار رفته در این سبک بسیار متفاوت از سبک کلاسیک بوده و بسیاری از کارفرمایان که علاقه‌ مند به سبک مدرن هستند، از این نوع دکوراسیون جهت طراحی داخلی دفاتر خود استفاده می‌ نمایند. دکوراسیون اداری مدرن در واقع جزء جدید ترین طراحی‌ های فضای داخلی ادارات محسوب شده و شاخص‌ ترین ویژگی آن، استفاده از تجهیزات و دکوری های بسیار ساده و بهره‌ مندی از فضای خلوت و در مقابل بسیار شیک و مدرن می‌ باشد.

عوامل مؤثر در دکوراسیون اداری مدرن

همانطور که گفته شد، طراحی دکوراسیون در سبک مدرن دربردارنده‌ تجهیزات و المان‌ های مخصوص به خود بوده و با استفاده از این فاکتور ها می‌ توانید دفاتر کاری خود را در سبک مدرن چیدمان نمایید. از جمله این عوامل در دکوراسیون مدرن می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پارتیشن‌ اداری مدرن

یکی از مهم‌ ترین و تأثیرگذار ترین عوامل در دکوراسیون اداری مدرن، استفاده از انواع پارتیشن‌ اداری در مدل‌ های متفاوت است. پارتیشن‌ های اداری شیشه‌ ای، یکی از اصلی‌ ترین المان‌ های موجود در سبک‌ های مدرن هستند و به دلیل ظاهری بسیار ساده و شیک علاوه‌ بر تفکیک سازی فضا و ایجاد حریم‌ های شخصی برای کارمندان، می‌ تواند فضای بسیار زیبا و مدرنی را نیز در دفاتر اداری به وجود آورد. این پارتیشن‌ ها از انعطاف‌ پذیری بالایی برخوردار بوده و مدل‌ های متحرک آن‌ ها قابلیت جا بجایی در فضای اداری را داشته و با استفاده از آن‌ ها می‌ توانید طراحی داخلی را تغییر دهید. همچنین وجود نور طبیعی در فضای داخلی ادارات نیز از دیگر فاکتور های موجود در سبک‌ های مدرن به شمار می‌ رود و پارتیشن‌ های شیشه ‌ای به دلیل عبور نور طبیعی و مصنوعی از خود، می‌ توانند در این ویژگی بسیار مؤثر واقع شوند.

  • مبلمان اداری مدرن

پس‌ از پارتیشن‌ های اداری، مبلمان اداری مدرن از دیگر المان‌ های اصلی موجود در سبک مدرن هستند. مبلمان های اداری مدرن در رنگ‌ ها و طرح‌ های بسیار ساده و خلوت طراحی می‌ شوند و علاوه‌ بر ظاهر بسیار شیک و منحصر به‌ فرد، دارای خاصیت ارگونومیک نیز بوده و سبب عدم خستگی در کارمندان در طول فعالیت می‌ شوند. مبلمان های اداری مدرن شامل تجهیزاتی چون میز و صندلی کارمندی، میز و صندلی مدیریت، میز و صندلی کنفرانس، کتابخانه، فایلینگ و غیره بوده و به‌ طور معمول در سبک مدرن، از متریال شیشه در میز های اداری استفاده می‌ شود. همچنین پایه‌ های به‌ کار رفته در این نوع از میز های اداری، از فلزات ضد زنگ و با کیفیت است که با ایجاد رنگ های خنثی، سبب مدرنیته شدن فضای داخلی ادارات می‌ شوند.

از دیگر عوامل مؤثر در دکوراسیون اداری مدرن نیز می‌ توان به استفاده از دکوری ها و تابلو های بسیار ساده و جدید، استفاده از رنگ‌ های ملایم در دیوار ها و کف و همچنین هارمونی آن‌ ها با یکدیگر، وجود پنجره در ابعاد بزرگ در طراحی ساختمان اداری، استفاده از نورپردازی‌ های ساده و امروزی، گل‌ و گیاه های خاص و منحصر به‌ فرد، استفاده از رنگ‌ های ملایم و خاص در مبلمان اداری و نحوه چیدمان آن‌ ها به سبک مدرن، استفاده از پرده‌ های جدید در رنگ‌ های نود و غیره اشاره نمود.


اینجا بخوانید: بررسی تأثیرات دکوراسیون اداری بر مشتری

در پایان

شرکت نوژن تولید کننده و ارائه دهنده انواع مبلمان و پارتیشن اداری بوده و علاوه‌ بر طراحی محصولات خود به سبک مدرن و استفاده از مواد اولیه باکیفیت در آن‌ ها، خدمات نصب و اجرای آن‌ ها را نیز توسط تیم حرفه ‌ای خود به مشتریان ارائه می‌ دهد. شما می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش پارتیشن‌ ها و مبلمان اداری نوژن و همچنین استفاده از خدمات حرفه ‌ای آن، توسط شماره‌ تلفن 02158942 با این مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *