بلاگ

راهنمای خرید میز کاری

خرید میز کاری

میزهای اداری یکی از مهم ترین تجهیزات اداری هستند. صندلی اداری باید دارای استحکام و مقاومت و در عین حال زیبایی باشند. میز شما نشان دهنده رده و جایگاه کاری شما نیز است پس باید در انتخاب مدل دقت لازم را داشته باشید. خرید میز کاری یکی از نکاتی است که می تواند به صورت مستقیم روی ظاهر دفتر کار و دکوراسیون اداری تاثیر گذار باشد. به همین دلیل باید یکسری نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول را بسته به نیاز خود انتخاب کنید. مجموعه تولیدی مبلمان اداری  نوژن این اطلاعات و نکات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نکات مهم در خرید میز کاری

از آنجایی که افراد زمان زیادی را در روی صندلی و میز کار سپری می کنند مهم است که در هنگام خرید آن برخی فاکتورهای مهم را در نظر بگیرند.

  • ابعاد میز اداری

تمامی میزهای اداری بر اساس اندازه استاندارد و ابعاد مشخص تولید می شوند. در زمان خرید میز کاری با توجه به فضای که در اختیار دارید سایز میز می تواند کوچک یا بزرگ باشد.

  • داشتن کشو

خرید میز کاری با کشو و فضای اضافی برای نگهداری لوازم ضروری کمک زیادی به منظم بودن فضای کار شما خواهد کرد. با وجود کشو می توانید تمام برگه ها و لوازمی که به آن احتیاج دارید را داخل کشو قرار دهید تا در زمان نیاز به آن ها دسترسی داشته باشید.

  • ارگونومی میز اداری

از مهم ترین نکاتی که یابد در زمان خرید میز کاری مد نظر قرار دهید ارگونومی و میزان راحتی میز است. چرا که کارمندان ساعات طولانی را در روز پشت میز خود می گذرانند و اگر اصول ارگونومی رعایت نشده باشد به اضافه اینکه بهره وری آن ها پایین می آید دچار آسیب های فیزیکی و بدنی نیز می شوند.

  • خرید میز کاریمتریال و جنس

اکثر میزهایی که به نظر می رسد از چوب ساخته شده اند در حقیقت از جنس MDF یا نئوپان با روکش لمینت هستند. گاهی نیز از فریم چوبی با کشوها و صفحه MDF استفاده می شود. از مزایای MDF می توان به دوام، قیمت ارزان و همچنین تنوع رنگ آن اشاره کرد.

  • سبک و رنگ میز کاری

در هر شرکت و دفتر کاری یا فضای رسمی دیگر ، دارای سبک و رنگی قالب بر محیط است که طراحی و چیدمان سایر اجزاء دکوراسیون اداری بر اساس آن انجام می گیرد. به همین خاطر سبک و رنگ میز اداری باید با سایر تجهیزات هارمونی و هماهنگی داشته باشد تا یک فضای شیک و آرام بخش حاصل شود.

  • جا به جایی راحت

یکی دیگر از نکات مهم در خرید میز کاری جابه جایی راحت می باشد. ممکن است لازم باشد هر از چند گاهی  میز جابه جا شود، به همین خاطر بهتر است میزی را که زیر آن چرخ دارد انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آن را جابه جا کنید.

خرید میز کاریانواع مدل های میزکاری

تولید کنندگان میزهای کاری را در انواع طرح ها و با متریال متنوع تولید میکنند تا هر نوع سلیقه ای را پوشش دهند. از انواع متریال بکار رفته در آنها عبارتنداز:

  •  میز اداری چوبی

از متداول ترین و پرطرفدارترین مدل های میز می توان انواع میز چوبی را نام برد. که دارای مدل های متنوع و بسیار زیبا از انواع چوب ساخته می شوند و پایه های این میزها این امکان را دارد که به صورت چهار پایه جدا از هم و یا پایه های یکدست تولید شوند. برای این مدل میزها بهتر است از صندلی چرخ دار استفاده کنید.

  •  میز اداری مدرن

بهترین و زیباترین مدل برای خرید میز کاری گزینه میز مدرن است. میزهای مدرن اغلب به شکل ترکیبی از چوب، شیشه و فلز ساخته می شوند. به این شکل که سطح میز از چوب اما پایه های آن از فلز ساخته شده است. خرید میز اداری مدرن، با تمام سلیقه‌ ها امکان‌ پذیر است. شرکت‌ های بزرگ که به پرستیژ کاری خود فکر می‌کنند، درباره خرید میز مدرن سرمایه‌گذاری قابل توجهی اختصاص می‌ دهند.

خرید میز اداری برای اتاق کار داخل منزل

بسیاری از افراد که داخل منزل کار می کنند و نیاز به خرید میز کارمندی برای داخل خانه دارند. از بین مدل های بسیار زیبایی که در بازار موجود است می توانند انتخاب نمایند. البته که این میزها از نظر اندازه و ابعاد با میز های اداری داخل شرکت متفاوت می باشند. و بهتر است برای خرید میز داخل منزل از گزینه میز چوبی انتخاب کنید چرا که چوب دوام و ماندگاری بالاتری دارد.

برای خرید مبلمان اداری و میزهای اداری می توانید با همکارن ما در گروه گروه نوژن در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *