کانتر و تریبون برای شرکت های تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در این شرکت ها که ورود ارباب رجوع ها، همکاران و مشتریان زیاد است، یک قسمت برای پذیرش آن ها اختصاص یافته است به این صورت که در این قسمت ساعات پذیرش و تعیین وقت قبلی، نگهداری پرونده ها و اسناد مهم شرکت و… انجام می گیرد. قرار دادن میز کانتر در این قسمت به زیبایی و پیشبرد امور شرکت کمک به سزایی می کند.

مشخصات میز کانتر و تریبون

میز کانتر به شکل کشیده و مستطیل است گاهی نیز به صورت هلالی طراحی می شود. نکته مهم اینجاست که ارتفاع آن به گونه ای باشد که ارباب رجوع روی صندلی نشسته و با خیال آسوده امورد مورد نظر خود را به کارمند انتقال دهد. البته برخی از شرکت ها بر این اعتقاد هستند که به خاطر سرعت بخشیدن به امور از کانتر ایستاده استفاده کنند. این میز قابلیت جا به جایی دارد و شرکت های تجاری به هر شکلی که بخواهند می توانند آن را قرار دهند و کمک زیادی به دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی می کند. به این ترتیب تمام مشتریان می توانند در پشت میز کانتر قرار بگیرند و درخواست خود را به پرسنل شرکت اعلام کنند.

طراحی میز کانتر

میز کانتر عموماً در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلفی ساخته می شود. اما در نهایت شکل اصلی کانتر در تمامی ارگان به یک صورت است. این میز اغلب از جنس ام دی اف  است و در برخی موارد در قسمت بالایی آن شیشه کار می شود. میز کانتر به صورت دو طبقه است و می توان وسایل مورد نیاز جهت رسیدگی به امور مشتریان را بر روی آن قرار داد.

خرید میز کانتر و تریبون

شرکت های تجاری و بانک ها می توانند میز کانتر را مطابق با میل خود را به مبلمان اداری نوژن سفارش دهند. برای راحتی قرار دادن مدارک و اسناد در میز کانتر بانکی می توان قسمت زیرین آن را به شکل قفسه بندی طراحی کرد که موجب نظم در امور می شود.

کارشناسان شرکت تولیدی نوژن با شماره تماس پنج رقمی 02158942 پاسخگوی شما عزیزان می باشند.