بلاگ

صفر تا صد بازسازی ابنیه و دکوراسیون داخلی

بازسازی دکوراسیون داخلی اداری

بازسازی ابنیه و دکوراسیون داخلی اداری امری مهم تلقی می­شود، از این رو با تغییر در دکوراسیون داخلی اداری و بازسازی و ترمیم بناهای فرسوده و غیر کاربردی می توان محیط را به مکانی زیبا، درخور و کاربردی تبدیل کرد. در صورت چینش اصولی لوازم اداری، علاوه بر ایجاد هویت برند، می توان بازده شغلی کارکنان را افزایش داد و همچینن انرژی و روحیه آنان را بالا برد.

از طرفی یک بازسازی زیبا و استفاده از مبلمان اداری متناسب با آن می تواند تأثیر چشمگیری در نگاه مشتریان به وجود آورد.

یکی از مهم ترین بخش ها در بازسازی دکوراسیون داخلی اداری، تقسیم بندی فضاها با پارتیشن اداری متناسب با نوع فعالیت شرکت و نیازهای کارفرما می باشد. اجرای یک نورپردازی در فضای اداری، تجهیزات مورد نیاز برای دفتر کار، استفاده از مبلمان اداری و … می تواند تاثیر به سزایی در روند بازسازی داشته باشد.

مراحل و نحوه بازسازی دکوراسیون داخلی

بازسازی دفاتر اداری و شرکت ها در دو صورت کلی و جزئی اجرا می شود. این تغییرات بسته به نیاز دفاتر اتفاق می افتد. برای بازسازی در هر دو حالت لازم است با یک شرکت مجری قرارداد ببندید تا بازسازی دکوراسیون اداری را برای شما انجام دهند. شرکت نوژن به همراه تیم طراح خود آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه بازسازی ابنیه و دکوراسیون داخلی می باشد.

  • انتخاب نوع بازسازی و اولویت بندی نیازها

در وهله اول باید نوع بازسازی که مدنظر دارید را مشخص کنید. آیا هدف شما از بازسازی صرفاً تغییر دکوراسیون از طریق تعویض سرامیک و یا کاشی ها، چیدمان مجدد تجهیزات و… است؟ و یا تغییرات عمیق تر مدنظر شما است. همچنین باید نوع کاربری شرکت، تعداد کارمندان حاضر در شرکت و نیازمندی های موجود در دکوراسیون داخلی شرکت به ترتیب اولویت یادداشت شود.

در این مرحله تیم نوژن نیازهای زیر ساختی را بررسی می کند و پس از آن هزینه های لازم و مدت زمان مورد نیاز به کارفرما اعلام می شود. بخش قابل توجهی از این هزینه ها صرف بازسازی و ترمیم زیر ساخت ها همانند کف سازی، لوله کشی و … می شود.

  • انتخاب تیم بازسازی خوب

مرحله دوم انتخاب یک شرکت طراح حرفه ای است. فاکتورهای زیادی در انتخاب شرکت طراح وجود دارند که مهم ترین آن ها، داشتن سابقه کاری مرتبط با زمینه بازسازی ابنیه و دکوراسیون داخلی اداری می باشد.

  • تخریب های ضروری در بازسازی

قبل از شروع تغییرات در دکوراسیون داخلی، عملیات تخریب فضاها طبق برنامه ریزی ها صورت می گیرد. در تخریب سرعت و دقت از اهمیت زیادی برخوردار می باشند.

سرعت تخریب به جهت آن که ممکن است صدای آن باعث ایجاد مزاحمت شود. همچنین در تخریب باید نهایت دقت را به کار برد و با آگاهی کامل از وجود تاسیسات الکتریکی و مکانیکی صورت گیرد. از طرفی باید قبل از تخریب و بازسازی، اقدامات لازم جهت ایمن سازی را انجام داد.

  • شروع بازسازی دکوراسیون داخلی

پس از عملیات تخریب و جمع آوری نخاله ها، پروژه بازسازی آغاز می شود. در بازسازی های جزئی که هدف تغییر دکوراسیون داخلی اداری است؛ عموماً با تعویض کف پوش ها، ترمیم دیوارها و تعویض رنگ آن ها، تعویض در اتاق ها و… همراه است. همچنین انتخاب یک دست مبلمان اداری زیبا و چیدمان درست آن ها می تواند در تاثیر چمشگیری در بازسازی دکوراسیون داخلی اداری داشته باشد. در این زمینه شرکت نوژن می تواند در خرید و نکات انتخاب مبلمان اداری استاندارد و با کیفیت شما را همراهی کند.

  • بررسی کیفیت

در این مرحله نظارت و بررسی استاندارد ها و کیفیت مراحل بازسازی امری مهم و دشوار می باشد. پس از گذراندن بازسازی هر بخش باید بررسی های لازم از سوی کارفرما صورت گیرد تا از پیاده سازی خواسته ها و نیازهای شرکت اطمینان حاصل شود.

  • تایید نهایی

پس از اتمام پروژه بازسازی، مراحل انجام شده باید به تایید نهایی برسد و در صورت هرگونه احساس نیاز به تغییر از سوی مشتری، باید توسط مجری اجرا شود.

نکات مهم در بازسازی دکوراسیون داخلی اداری

زمانی که تصمیم می­گیرید با صرف هزینه نه چندان کم محیط کاری خود را بازسازی و به روز و کاربردی نگه دارید نیاز است که به این چند نکته توجه داشته باشید.

  • اولویت بندی نیازهای دفتر اداری

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی اداره و بازسازی آن را دارید، در قدم اول پیشنهاد می شود که نیازهای خود را یادداشت کنید و آن ها را به ترتیب اولویت در نظر داشته باشید. در کنار نیازهای کارفرما، بازسازی های سایر بخش ها همچون سیستم برقی، تاسیسات، لوله کشی ها و … جز تغییرات دکوراسیون می باشند.

  • تعیین بودجه

تعیین بودجه از عوامل مهم در بازسازی دکوراسیون داخلی است. پیش از هرگونه اقدامی لازم است تا به عنوان کارفرما مبلغی را به عنوان هزینه های پرداختی در نظر داشته باشید و آن را با طراحان شرکت مجری در میان بگذارید تا آنان با توجه به بودجه تعیین شده، نیازها را تفکیک کنند و طبق برنامه پروژه را پیش ببرند.

  • طراحی داخلی

یکی دیگر از نکات در بازسازی دکوراسیون داخلی، طراحی سه بعدی معماری آن فضا می باشد. طراحی سه بعدی پیش از شروع، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا از هرگونه خطایی در حین انجام عملیات بازسازی، جلوگیری کنید. در نتیجه سبب خواهد شد تا هزینه ها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند. از دیگر مزایای طراحی سه بعدی، این است که بازسازی دکوراسیون داخلی اداری، مطابق با سلیقه شما صورت خواهد گرفت.

تیم طراح نوژن پس از ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه بازسازی دکوراسیون داخلی و تایید نهایی از سوی شما، در کمترین زمان ممکن اقدام به اجرای پروژه می کنند.

  • هزینه بازسازی

از دیگر نکات مهمی که در بازسازی ابنیه و دکوراسیون داخلی باید به توجه کرد، هزینه بازسازی دفاتر اداری می باشد که می تواند در تصمیم گیری های شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

به طور کلی نمی توان هزینه ی بازسازی دکوراسیون داخلی را پیش بینی کرد. زیرا این هزینه به عوامل گسترده ای همچون متراژ محیط، حجم بازسازی دکوراسیون داخلی، مدت زمان اجرا و عواملی از این قبیل وابسته می باشد.

  • مدت زمان بازسازی دکوراسیون داخلی

مدت زمان به منظور اجرای پروژه در بازسازی ابنیه، برای هر دو طرف و بخصوص برای مدیران دارای اهمیت بسیار است زیرا که مبحث زمان بر روی درآمد و فعالیت شرکت تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

در این زمینه تیم نوژن با تلاش خود، سعی بر این دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون ایجاد کمترین مانعی در روند فعالیت کاریتان، دکوراسیونی زیبا و شکیل را در اختیار شما قرار دهند.

سخن پایانی

دفتر کار اداری مکانی است که کارمندان ساعات زیادی را در آن می گذرانند و مشغول کار هستند. از این رو زیبایی و راحتی فضای اداری اهمیت زیادی دارد. داشتن دکوراسیونی زیبا می تواند علاوه بر به جریان انداختن انرزی کارکنان، سبب جذب مشتری نیز می شود و تاثیرات مثبتی در روند کاری ایجاد می کند. در بازسازی ابینه و دکوراسیون داخلی می توانید از خدمات مجموعه نوژن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *