بلاگ

نحوه انتخاب میز مدیریت مناسب

ویژگی میز مدیریت مدرن

اتاق مدیریت، یکی از مهم‌ ترین بخش‌ های شرکت‌ ها و دفاتر اداری است و بنابراین انتخاب میز مدیریت مناسب نیز متناسب با نوع دکوراسیون اداری و طراحی داخلی در اولویت قرار دارد. همان‌ طور که می‌ دانید محوریت هر سازمان اداری، بخش مدیریت و اتاق مدیریت است و بنابراین باید در انتخاب میز و لوازم جانبی آن دقت لازم را به‌ کار برد. در حال‌ حاضر نیز میز های مدیریتی دارای تنوع گسترده‌ ای در طرح و رنگ هستند و از متریال‌ های گوناگونی همچون چوب، ام دی اف، شیشه و فلز در طراحی و ساخت آن‌ ها استفاده‌ شده و در ابعاد و طرح‌ های متفاوتی نیز به بازار عرضه می‌ شوند.

در این مقاله می‌ خواهیم با نکات لازم در انتخاب میز مدیریت آشنا شد و آن‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ضرورت انتخاب میز مدیریت مناسب

میز مدیریت و دکوراسیون شرکت تعیین کننده شخصیت و برند شرکت است و از اهمیت بالایی برخوردار است. در اکثر سازمان های بزرگ جلسات مهم در اتاق کنفرانس انجام می پذیرد اما در شرکت های کوچکتر بیشترین جلسات و مهم ترین گردهمایی ها در اتاق مدیر عامل صورت می گیرد بنابراین میز کنفرانس اداری متناسب با میز مدیریت از لحاظ طراحی و رنگ باید درست انتخاب شود تا هارمونی اتاق را بر هم نزند.

هنگام تصمیم گیری برای انتخاب میز مناسب و مد نظر خود، در نظر داشته باشید که میز با اتاق و دکوراسیون تناسب داشته باشد. اگر بهترین برند و با کیفیت ترین میز موجود را خریداری کنید اما همخوانی بین میز و رنگ اتاق و دکور اتاق نباشد میز جلوه خود را از دست می دهد بنابراین هنگام خرید تمام فضای خود را در نظر بگیرید تا انتخابی مناسب داشته باشید.

نکات لازم در انتخاب میز مدیریت مناسب

بیشترین قسمت اتاق مدیریت را میز مدیریت تشکیل می‌ دهد از این رو نیز تعیین‌ کننده شخصیت و برند شرکت است و هر چه دارای هارمونی بیشتری با دکوراسیون داخلی شرکت باشد، از پرستیژ کاری بالاتری نیز برخوردار است. در انتخاب میز مدیریت مناسب، نکات متعددی حائز اهمیت هستند که از جمله مهم‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

توجه به کیفیت متریال

یکی از مهم‌ ترین فاکتور های مهم در انتخاب میز مدیریت مناسب، توجه به کیفیت متریال به‌ کار رفته در طراحی و ساخت آن است. میز های مدیریت با کیفیت، عملاً از دوام و طول عمر مناسبی برخوردار هستند و نوع طراحی و ساخت آن‌ ها نیز به‌ گونه‌ای است که نما و جلوه‌ی یک میز مدیریت را داشته و از جمله بارزترین ویژگی‌ های آن‌ ها نیز می‌ توان به خواص ضد خش، ضد آب و غیره اشاره نمود.

شرکت مبلمان اداری نوژن نیز در طراحی و تولید میز های مدیریتی خود، از بهترین و مرغوب‌ ترین متریال ها استفاده نموده و آن‌ ها را در کیفیت‌ های بالا همراه با ضمانت نامه به مشتریان عرضه می‌ کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌ توانید با شرکت نوژن تماس حاصل نمایید.

توجه به ابعاد و اندازه میز مدیریت

به‌ طور معمول اتاق‌ های مدیریت، دارای متراژ بزرگ‌ تری نسبت‌ به اتاق‌ های کارمندی هستند و از این‌ رو انتخاب ابعاد و اندازه میز مدیریت با توجه به متراژ اتاق و نحوه‌ی قرارگیری آن در محیط، یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در انتخاب میز مدیریت مناسب است. همچنین میز های مدیریت نیز نسبت‌ به میز های کارمندی دارای ابعاد بزرگ‌ تری هستند و بهتر است قبل‌ از انتخاب آن‌، تناسب میان اندازه و متراژ اتاق و همچنین هماهنگی با دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت رعایت شود.

توجه به ویژگی و استاندارد های میز مدیریت

میز مدیریت مناسب، دارای ویژگی‌ های استاندارد و قابلیت‌ های تنظیم جهت کاربری راحت مدیران است و در طراحی و ساخت آن‌ ها نیز از اتصالات بسیار محکم و با دوامی استفاده‌ شده و علاوه‌ بر برخورداری از فضایی مناسب برای قرار دادن تجهیزات و اسناد اداری، مدیران نیز در هنگام استفاده طولانی مدت از آن دچار خستگی نشده و با توجه به ارگونومی بدن انسان طراحی شده‌اند.

توجه به نوع طراحی میز

میز های مدیریت، دارای تنوع گسترده‌ ای در طرح و رنگ با توجه به انواع دکوراسیون داخلی ادارات هستند و از این‌ رو مدیران می‌ توانند بر اساس طراحی داخلی دفاتر اداری خود، هرکدام از میز ها را انتخاب کرده و خریداری نمایند. به‌ عنوان مثال میز های مدیریت چوبی و سلطنتی، متناسب برای دکوراسیون های کلاسیک در محیط داخلی ادارات هستند و میز های مدیریتی که از نمای ساده و لوکس برخوردار هستند، متناسب با دکوراسیون‌ های مدرن می‌ باشند.

خرید از فروشگاه‌ های معتبر

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب میز مدیریت مناسب، خرید آن‌ ها از مراکز و فروشگاه‌ های معتبر است. زیرا مراکز شناخته‌ شده و معتبر، دارای مبلمان اداری و محصولات بسیار با کیفیتی هستند و علاوه‌بر گارانتی و خدمات پس‌از فروش، تجهیزات اداری را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کنند. برای انتخاب میز مدیریت مناسب با بهترین قیمت نیز می‌ توانید با شرکت نوژن تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرکت نوژن تولید کننده انواع میز مدیریت و میز کارمندی آماده ارائه محصولات خود به متقاضیان گرامی است.  برای کسب اطلاعات بیشتر به محصولات مورد نظر خود مراجعه نمایید و به صورت آنلاین خرید خود را تکمیل کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *