بلاگ

مزایای استفاده از فلز در تولید انواع میز

مزایای میز فلزی

استفاده از فلز در تولید میز بسیار کار آمد می باشد و همین طراحی مدرن میز ها و مبلمان اداری از تلفیق ام دی اف، چوب با فلز محیطی آرام بخش و زیبا را به شما ارائه می دهد. قسمت فلزی میز از جنس آلومینیوم، استیل، چدن می باشد. میز اداری با پایه فلزی محصولی است که با استفاده از رنگ الکترواستاتیک مجهز شده است تا پایداری طولانی تری برای محصول داشته باشد. یکی از حسن های میز های پایه فلزی این است که به راحتی میتوان قطعات میز را جدا کرد و آن را جا به جا کرد و مجددا دوباره آن را مونتاژ کرد.

میز ها، از جمله مهم‌ ترین عناصر مبلمان هستند و به‌ عنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات در بسیاری از ارگان ها، منازل، مراکز خصوصی و دولتی، کلینیک ها، مراکز آموزشی و همچنین شرکت‌ ها استفاده می‌ شوند. میز های اداری فلزی مدرن همچنین با توجه به انواع خود، در بخش‌ های متفاوتی از محیط داخلی دارای کاربرد می‌ باشند که از جمله مهم‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به میز های مدیریتی، میز مطالعه، میز کامپیوتر، میز دانش آموزی، میز منشی، میز کارمندی، میز کنفرانس، میز نهار خوری، میز کار اشتراکی و غیره اشاره نمود. به‌ طور کلی نیز در طراحی و ساخت میز ها، از متریال‌ های متنوعی استفاده می‌ شود که میز های فلزی، از جمله پرکاربردترین انواع میز ها در دکوراسیون داخلی می‌ باشند.

ویژگی‌ های میز فلزی

یکی از مهم‌ ترین و بارزترین ویژگی‌ میز های فلزی، مقاومت و دوام بالا این نوع تجهیزات نسبت‌ به سایر میز ها است. در طراحی و ساخت میز های فلزی، از فلز های مرغوب و بسیار با کیفیتی همچون چدن، استیل و آلومینیوم ضد زنگ استفاده می‌ شود و به‌ دلیل مقاومت بالای این فلز ها در برابر عواملی چون خوردگی، زنگ‌ زدگی، پوسیدگی، تغییر رنگ و غیره از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. همچنین میز های فلزی نیز همانند میز های ام دی اف، دارای قابلیت رنگ‌آمیزی و ترکیب با متریال هایی چون چوب، شیشه و غیره هستند و از ظاهر و نمای بسیار شیک و خارق‌العاده‌ ای نیز برخوردار می‌ باشند.

از دیگر ویژگی‌ های مهم میز های فلزی نیز می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

ابعاد و ارتفاع استاندارد

تمامی میز های فلزی تولید شده با کیفیت، دارای ابعاد و ارتفاع استاندارد با توجه به ارگونومی بدن انسان هستند و در اندازه‌ های مشخصی با توجه به کاربرد خود تولید و به بازار عرضه می‌ شوند.

کاربرد گسترده

میز هایی که از متریال فلز طراحی و ساخته می‌ شوند، علاوه‌ بر کاربرد در سازمان‌ های اداری و دولتی، در موارد دیگری نیز به‌ عنوان میز نهار خوری، میز کامپیوتر، میز کار گروهی، میز مطالعه و غیره نیز استفاده می‌ شوند.

تنوع در رنگ

میز های فلزی تولید شده در شرکت نوژن، دارای قابلیت رنگ‌آمیزی هستند و با توجه به نوع دکوراسیون و کاربرد خود، در تنوع گسترده‌ ای از رنگ با توجه به سلایق مشتریان تولید و عرضه می‌ شوند.

کیفیت بالا در متریال و ساخت

تیم طراحی و ساخت شرکت نوژن، در تولید میز های فلزی، از بهترین و با کیفیت‌ ترین متریال فلز استفاده نموده و با بهره‌مندی از به روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌ ها، آن‌ ها را در کیفیت های بسیار بالا طراحی و تولید می‌ کنند.

قیمت مناسب

میز های فلزی نوژن علاوه‌ بر برخورداری از کیفیت و دوام بالا و همچنین ظاهر بسیار شیک و زیبا، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند و مشتریان می‌ توانند انواع میز فلزی را با توجه به نوع دکوراسیون داخلی خود، انتخاب کرده و از خدمات پس‌ از فروش آن نیز بهره‌مند شوند.

مزایای میزهای فلزی

همان‌ طور که گفته شد میز های فلزی علاوه‌ بر کاربرد در محیط داخلی ادارات و دفاتر خصوصی، دارای کاربرد به‌ عنوان میز مطالعه، میز ناهارخوری، میز منشی و غیره نیز هستند. این میز ها به‌ دلیل طراحی و ساخت توسط متریال با کیفیت فلز، از دوام و مقاومت بالاتری نسبت‌ به سایر میز ها برخوردار هستند و بنابراین می‌ توان یکی از مهم‌ ترین مزایای آن‌ ها را طول عمر و مقاومت بالای این میز ها در برابر آسیب‌ ها و عوامل محیطی دانست.

از دیگر مزایای استفاده از متریال فلز در تولید انواع میز نیز می‌ توان به چند مورد ذیل اشاره نمود:

  • برخورداری از ظاهر و نمای بسیار شیک و مدرن
  • قابل کاربرد در دکوراسیون‌ های امروزی
  • برخورداری از دوام و پایداری بسیار بالا
  • عدم نیاز به تعمیر و ترمیم
  • نگهداری و تمیزکاری بسیار آسان
  • قابل‌ اجرا در ابعاد و اندازه های گوناگون
  • امکان طراحی و ساخت انواع میز با فرم‌ های هندسی
  • دارای سازگاری با محیط‌ زیست
  • مقاومت در برابر شکستگی، خوردگی، زنگ‌ زدگی، تغییر رنگ و غیره
  • امکان ترکیب با سایر متریال‌ ها همچون چوب، شیشه و غیره
  • امکان طراحی و ساخت انواع میز با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دارای قابلیت تحمل بار های سنگین
  • برخورداری از انعطاف‌پذیری بالا

قیمت خرید میز فلزی

میز های فلزی با توجه به کاربرد و نوع خود، در ابعاد و ارتفاع‌ های بسیار متفاوتی طراحی و تولید می‌ شوند و از این‌ رو دارای هزینه‌ های متفاوتی نیز در خرید می‌ باشند. از دیگر فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت خرید میز های فلزی نیز می‌ توان به کیفیت متریال، نوع طراحی و ساخت، شرکت تولید کننده، نوع فلز، تنوع در رنگ و غیره اشاره نمود.

در پایان

شرکت مبلمان و پارتیشن اداری نوژن، در طراحی و تولید انواع تجهیزات و ابزار های اداری مشغول به فعالیت بوده و دارای سال‌ ها سابقه پرافتخار در این حرفه است. این مجموعه با همکاری تیم طراحی و تولیدی بسیار مجرب و متخصص خود، انواع میز های فلزی را در کیفیت های بسیار بالا با کاربری‌ های گوناگون تولید نموده و آن‌ ها را با قیمت مناسب و خدمات پس‌ از فروش به شما عزیزان عرضه می‌ کند. مشتریان عزیز می‌ توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت و چگونگی سفارش انواع میز های فلزی، با شرکت نوژن تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  میزهای پایه فلزی نوژن کاربرد های متفاوتی دارند از قبیل: میز اداری، میز مدیریت، میز کامپیوتر، میز کنفرانس، میز کار گروهی، میز نهار خوری که در این مجموعه در طراحی های جذاب به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *