میز تحریر

میز تحریر و یا میز دانش آموزی می تواند یکی از دلایل رفاه دانش آموزان باشد تا آینده سازان بتوانند در کمال آرامش و با تجهیزات لازم به تحصل خود بپردازند. شرکت تولیدی نوژن نیمکت های دانش آموزی در انواع مختلف را به شما دوستداران علم عرضه می دارد.

میز تحریر

میز تحریر یکی دیگر از تجهیزات و اسباب مورد نیاز در مکان‌ هایی چون مدارس، شرکت‌ ها، ادارات و به‌ ویژه منازل است و همانند سایر میز های کار، در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید و عرضه می‌ شود. میز های تحریر به طور معمول جهت انجام اموری همچون نگارش، مطالعه، کار با کامپیوتر، طراحی، انجام فعالیت‌ های اداری و غیره مورد استفاده قرار می گیرند و این نوع میز ها تحت عنوان میز مطالعه و یا میز کار نیز شناخته می‌ شوند. در طراحی و ساخت میزهای تحریر، از متریال‌ های گوناگونی همچون چوب، ام دی اف و همچنین فلز به‌ کار برده شده و بر خلاف سایر میز های کار، از طراحی و ظاهر بسیار ساده‌ ای برخوردار هستند. میز های تحریر دارای انواع گوناگونی همچون تاشو، دیواری، ساده و غیره هستند و به‌ طور معمول دارای ۱ یا ۲ کشو در قسمت زیرین خود می‌ باشند. این نوع از میز های کار با توجه به کاربری خود توسط دانش‌آموزان و یا بزرگسالان، در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می‌ شوند و براساس استاندارد های تعبیه‌ شده نیز دارای مساحت، عمق و ارتفاع بسیار مشخصی هستند.

در هنگام انتخاب و خرید میز های تحریر، بهتر است به برخی ویژگی‌ های استاندارد و به‌ ویژه ارگونومیک بودن این میز ها توجه نموده و بهترین آن‌ ها را انتخاب نمایید. از جمله استاندارد های موجود در میز های تحریر نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عرض استاندارد ۶۰ تا ۷۵ سانتی‌ متر در میز های تحریر مخصوص بزرگسالان
  • طول استاندارد استاندارد ۷۰ تا ۱۵۰ سانتی‌ متر در میز های تحریر مخصوص بزرگسالان
  • ارتفاع استاندارد ۷۳ تا ۷۷ سانتی‌ متر در میز های تحریر مخصوص بزرگسالان

در هنگام خرید میز تحریر برای کودکان و نوجوانان نیز به‌ طور حتم به ابعاد استاندارد میز تحریر و تناسب آن با قد فرزند خود توجه نمایید. زمانی‌ که کودک و یا نوجوان بر پشت میز تحریر می‌ نشیند، آرنج و میز تحریر باید در یک راستا قرار داشته و در هنگام فعالیت بر روی میز تحریر، نباید هیچ‌ گونه فشاری به ناحیه گردن، شانه و دست او وارد شود.

خرید میز تحریر

در هنگام خرید میز تحریر، علاوه‌ بر توجه به ابعاد استاندارد میز های تحریر، به ویژگی‌ های ارگونومیک بودن آن نیز توجه نمایید. میز های تحریر باید طوری طراحی شوند که زمانی‌ که شما از آن استفاده می‌ نمایید، دچار درد و گرفتگی در نواحی عضلات گردن، شانه، ستون فقرات و همچنین دستان خود نشده و به‌ راحتی بتوانید بر سطح رویی میز تسلط داشته باشید. خرید میز های تحریر غیر ارگونومیک و همچنین غیر استاندارد، می‌ تواند مشکلات جسمانی بسیار زیادی را در مدت زمان فعالیت به‌ ویژه برای کودکان و نوجوانان به وجود آورده و سبب خستگی زودرس آن‌ ها در حین فعالیت شود.

یکی دیگر از نکات بسیار قابل‌ توجه در خرید میز های تحریر به‌ ویژه برای کودکان و نوجوانان، توجه به ارتفاع استاندارد این میز ها با توجه به سن و و قد نوجوانان می‌ باشد. تنظیم ارتفاع صندلی برای رسیدن به ارتفاع استاندارد میز های تحریر، سبب ایجاد فاصله بین کف پا تا سطح زمین شده و از این‌ رو می‌ تواند مشکلات بسیار زیادی را همچون خستگی، گرفتگی و خواب‌ رفتگی در پا به وجود آورد.

شرکت مبلمان اداری نوژن، علاوه‌ بر تولید تمامی لوازم و تجهیزات مورد نیاز در دفاتر و سازمان‌ های اداری، انواع میز های تحریر را نیز با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ ترین متریال ها تولید نموده و آن‌ ها را با توجه به استاندارد ها و ویژگی‌ های ارگونومیک، به مشتریان عرضه می‌ کند. مشتریان عزیز می‌ توانید جهت مشاهده و خرید میز تحریر نوژن، به وب‌ سایت این مجموعه مراجعه نموده و راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

میز و نیمکت مدارس

میز و نیمکت مدارس، از جمله اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین تجهیزات مورد نیاز در تمامی مدارس و مراکز آموزشی می‌ باشد. با شروع سال تحصیلی تمامی دانش‌آموزان و محصلان همانند کارمندان، ساعات قابل‌ توجهی از زمان خود را بر پشت میز و نیمکت های مدارس می‌ گذرانند و از این‌ رو درجه کیفیت و استاندارد موجود در این میز ها، در حفظ و سلامت جسمانی دانش‌آموزان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عدم رعایت استاندارد و خواص ارگونومیک در طراحی و ساخت میز و نیمکت مدارس، می‌ تواند سبب ایجاد آسیب‌ های بسیار زیادی به‌ ویژه در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی که در سنین رشد قرار دارند وارد نموده و آن‌ ها را دچار کوفتگی، خواب‌ آلودگی و خستگی نماید. در حال‌ حاضر نیز در تمامی مدارس و مراکز آموزشی داخل کشور، از میز و نیمکت‌ های تک‌ نفره و دو نفره استفاده‌ شده و راحتی دانش‌آموزان در استفاده از میز مدرسه، در میزان یادگیری و حفظ سلامت آن‌ ها بسیار حائز اهمیت است و علاوه‌ بر آن می‌ تواند عوارض جسمانی و روانی را در دانش‌آموزان به‌ طور قابل‌ توجهی به حداقل برساند. در طراحی و ساخت میز و نیمکت مدارس، از متریال هایی چون چوب و فلز به‌ کار برده شده و در ابعاد و ارتفاع استانداردی نیز به بازار عرضه می‌ شوند.

ویژگی های میز دانش آموزی

میز های دانش آموزی عموماً در چند نوع هستند: تک نفره، دو نفره در این میزها در قسمت زیر صفحه جایگاهی تعبیه شده تا محصل بتواند به راحتی وسایل خود را در آن جای دهد. پایه های میز تماماً از صداگیر پلاستیکی کار شده تا در هنگام جا به جایی صدای نا هنجاری رخ ندهد و زمانی که از آن استفاده می کنید در جای خود ثابت بماند. میزهایی که دو نفره هستند و در قسمت پشتی میز جایگاهی برای تکیه دادن قرار داده اند. با گسترش سطح فکری و فرهنگی خانواده ها، ترجیح می دهند تا بیشتر هزینه کنند اما رفاه حال فرزندانشان در اولویت کار مدیران و کارمندان مدرسه قرار گیرد تا بتوانند بهترین بازدهی را از فرزندان دلبند خود ببینند.

استاندارد سازی نیمکت های مدارس

امروزه با در نظر گرفتن تفاوت دانش آموزان در مقاطع مختلف باعث شده تا مدیران به فکر سلامتی دانش آموزان بیافتند. علاوه بر این آمار ها نشان می دهد بخشی از محصلان دارای مشکلات اسکلتی هستند، بنابراین با در نظر گرفتن محصولی جدید و به روز که بتواند تغییر وضعیت بدهد و متناسب با قد و وزن دانش آموز باشد تا سلامت جسمانی آن ها به خطر نیافتد و دچار آسیب نشوند، لازم و ضروری است.

شرکت نوژن با بهره‌مندی از تخصص و مهارت طراحان ویژه خود، میز مدارس بسیار جدیدی را تولید می نماید که علاوه‌ بر اشغال فضای کم‌ تر در محیط داخلی کلاس‌ ها، از خواص ارگونومیک و ویژگی‌ های استاندارد نیز برخوردار بوده و در ابعاد، رنگ‌ ها و طرح‌ های گوناگونی در میز و نیمکت‌ های تک‌ نفره و دو نفره تولید می‌ شوند. 

انواع میز دانش‌آموزی

میز های دانش‌آموزی با توجه به جنس متریال، ابعاد، نوع طراحی، برند، کیفیت و غیره دارای انواع متفاوتی هستند و در رنگ و طرح بندی های بسیار متنوعی نیز به بازار عرضه می‌ شوند. از جمله انواع میز های دانش‌آموزی با توجه به نوع ساخت آن‌ ها می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

میز دانش‌ آموزی ساده

این نوع از میز های دانش‌آموزی دارای طراحی بسیار ساده‌ ای در ساخت هستند و از متریال‌ های گوناگونی همچون فلز، ام دی اف و چوب قابل است طراحی و ساخت می‌ باشند. این میز ها دارای ابعاد و ارتفاع گوناگونی با توجه به متراژ محیط هستند و می‌ توانند به‌ صورت پایه ثابت و یا متحرک و همچنین برخی قابلیت‌ های تنظیم در ارتفاع نیز طراحی شوند. بعضی از میز های دانش‌آموزی ساده، فاقد کمد و یا کشو هستند و برخی نیز تنها دارای یک کشوی کوچک و یا محفظه‌ ای برای قرار دادن کتاب ها و دفاتر دانش‌آموزی می‌ باشند. جهت اطلاع دقیق در رابطه با میز های دانش‌آموزی ساده نوژن، می‌ توانید با این مجموعه تماس حاصل کرده و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

میز دانش‌ آموزی کتابخانه‌ دار

این نوع از میز های دانش‌آموزی تحت عنوان میز های دانش‌آموزی باکس دار نیز در بازار شناخته می‌ شوند و از متریال هایی چون فلز، چوب و ام دی اف قابل طراحی هستند. میز های دانش‌آموزی کتابخانه‌ دار از کیفیت و دوام بسیار مناسبی برخوردار می‌ باشند و از ویژگی‌ های بارز این نوع میز ها نیز می‌ توان به محفظه‌ ای برای قرار دادن کتاب‌ ها، دفاتر و یا سایر تجهیزات دانش‌آموزی اشاره نمود. این میز ها دارای طراحی بسیار منحصر به‌ فردی هستند و علاوه‌ بر اشغال فضای کمتر، می‌ توانند به‌ طور هم‌زمان دارای دو عملکرد کتابخانه و میز دانش‌آموزی باشند. میز های دانش‌آموزی کتابخانه‌ دار در شرکت نوژن، در تنوع گسترده‌ ای از طرح و رنگ و همچنین در کیفیت‌ های بسیار بالا تولید و به مشتریان عرضه می‌ شوند.

میز دانش‌ آموزی دیواری

این نوع از میز های دانش‌آموزی مختص برای اتاق‌ ها و یا فضاهایی با متراژ کوچک هستند. میز دانش‌آموزی دیواری، همان‌ طور که از نام آن پیداست فاقد پایه بوده و با اتصالات محکم به دیوار متصل شده و از متریال هایی چون چوب و ام دی اف نیز قابل طراحی و ساخت است. این نوع میز ها دارای تنوع گسترده‌ ای در طرح و رنگ هستند و برخی از آن‌ ها نیز دارای قابلیت تاشو بوده و پس‌ از پایان کار، به‌ راحتی جمع شده و فضای بسیار کمتری را نیز اشغال می‌ نماید. میز دانش‌آموزی دیواری تحت عنوان میز دانش‌آموزی کم جا نیز در بازار شناخته می‌ شود و مانند میز های تحریر و یا دانش‌آموزی پایه‌ دار، از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت و خرید میز تحریر

جهت دریافت قیمت روز انواع میز تحریر و دانش آموزی از شرکت تولیدی نوژن با کارشناسان این مجموعه با شماره 02158942 تماس حاصل نمایید.