صندلی کارمندی

صندلی کارمندی مناسب باید به گونه ای طراحی و تولید شود که استانداردهای ارگونومیک رعایت شده باشد تا در نهایت به کارمندان آسیب جسمی وارد نگردد. این محصول باید قابلیت تنظیم ارتفاع و نیز تنظیم خمیدگی پشتی را دارا باشد. ضمن اینکه در تولید آن از بهترین مواد اولیه، نظیر فوم سرد، چرم ضد تعریق، مکانیزم های با دوام و عملکرد عالی، استیل های ضد زنگ و چرخ های ضد خش استفاده شده باشد. در واقع خرید صندلی کارمندی یک کار مهم و تکنیکی محسوب می شود.

صندلی کارمندی چیست؟

صندلی کارمندی، یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین تجهیزات موجود در مبلمان اداری است. این صندلی‌ ها مختص برای استفاده‌ کارمندان در طول مدت فعالیت کاری طراحی شده‌ اند و دارای کاربرد در انواع سازمان‌ های اداری، شرکت‌ های دولتی و خصوصی، بانک‌ ها و سایر اماکن عمومی می‌ باشند. صندلی‌ های کارمندی با کیفیت، اغلب دارای طراحی استاندارد و ارگونومیک هستند و جهت استفاده طولانی‌ مدت توسط کارکنان یک شرکت طراحی شده‌ اند. در طراحی و ساخت این صندلی‌ ها نیز از متریال‌ های متفاوتی در کیفیت‌ های بسیار بالا به‌ کار برده می‌ شود و با توجه به سبک و رنگ سازمانی نیز دارای تنوع گسترده‌ ای از رنگ و طرح هستند. این صندلی‌ ها به‌ طور معمول دارای دو دسته برای عدم ایجاد خستگی در کارکنان هستند و اغلب نیز دارای پایه‌ های چرخان برای حرکت راحت‌ تر در فضای داخلی ادارات می‌ باشند.

در طراحی و ساخت صندلی‌ های کارمندی نوژن نیز، از بهترین و با کیفیت‌ ترین متریال ها و مواد اولیه به کار برده شده و با توجه به سفارش مشتریان، دارای تنوع گسترده‌ ای در رنگ و طرح و همچنین فرم صندلی می‌ باشند.

صندلی کارمندی با طراحی ارگونومیک

صندلی‌ های کارمندی که دارای طراحی ارگونومیک و استاندارد هستند، می‌ توانند درد های موجود در ناحیه کمر را تا حد چشمگیری کاهش دهند. صندلی‌ های کارمندی ارگونومیک، به نوع خاصی طراحی و ساخته می‌ شوند و جهت حمایت، ایجاد راحتی و تسکین افراد مبتلا به بیماری‌ های جسمانی تولید می‌ شوند. استفاده از این صندلی‌ ها توسط کارمندان، علاوه‌ بر جلوگیری از پیشرفت مشکلات جسمانی و یا درمان آن‌ ها، برای سایر کارمندان نیز بسیار ضروری بوده و سبب جلوگیری از درد در نواحی همچون گردن، ستون فقرات، سر، زانو، کمر و غیره در افراد سالم در طولانی‌ مدت می‌ شود. این صندلی‌ ها دارای طراحی خاصی هستند که از نشستن نادرست افراد در طولانی‌ مدت جلوگیری می‌ کنند و دارای تمامی ویژگی‌ های استاندارد و قابلیت‌ های تنظیم در بخش‌ های تکیه‌ گاه، ارتفاع، نشیمنگاه و دسته می‌ باشند.

شما عزیزان می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش انواع صندلی کارمندی ارگونومیک و استاندارد از شرکت نوژن، با این مجموعه تماس حاصل کرده و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

ویژگی‌ های صندلی کارمندی

از مهم‌ ترین ویژگی‌ های یک صندلی کارمندی استاندارد، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

دارای طراحی ارگونومیک

صندلی‌ های کارمندی استاندارد، دارای طراحی ارگونومیک جهت ایجاد راحتی و آسایش در کارمندان هستند و دارای سازگاری مناسب با بدن کارکنان می‌ باشند.

کیفیت بالا در متریال

در این نوع از صندلی‌ های اداری، از متریال و مواد با اولیه با کیفیت در ساخت روکش صندلی، تکیه‌ گاه، دسته، پایه‌ ها و غیره به کار برده می‌ شود. این نوع صندلی‌ ها علاوه‌ بر ایجاد راحتی در کارکنان، از دوام و مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند و دچار تغییر رنگ، خوردگی، پوسیدگی، پاره شدگی و غیره در حین استفاده نخواهند شد.

عدم ایجاد تعریق در کارمندان

یکی دیگر از مهم‌ ترین ویژگی‌ های صندلی‌ کارمندی استاندارد، عدم ایجاد تعریق در کارکنان در حین استفاده است. این صندلی‌ ها به‌ گونه‌ ای طراحی شده‌اند که قسمت پشتی و تکیه‌ گاه آن‌ ها سبب تعریق کارمندان در حین استفاده نشده و بنابراین به‌ راحتی می‌ توانند به آن‌ ها تکیه داده و به فعالیت خود مشغول شوند.

قابلیت‌ های تنظیم

صندلی‌ های کارمندی استاندارد، دارای قابلیت های تنظیم‌ متفاوتی در ارتفاع، تکیه‌ گاه، عمق صندلی و غیره هستند و کارمندان می‌ توانند با توجه به فیزیک و قد خود، آن‌ ها را تنظیم نمایند.

کیفیت بالا در طراحی

صندلی‌ های کارمندی استاندارد، دارای کیفیت بالایی در طراحی هستند و توسط بهترین و با تجربه‌ ترین طراحان تولید و ساخته می‌ شوند. تیم طراحی شرکت نوژن نیز با بهره‌مندی از تجارب و دانش تخصصی خود، صندلی های کارمندی ارگونومیک و استانداردی را در تنوع گسترده‌ ای از رنگ و طرح طراحی نموده و آن‌ ها را در کیفیت‌ های بسیار بالا به مشتریان عرضه می‌ نمایند.

نکات مهم در خرید صندلی کارمندی

در زمان انتخاب و خرید صندلی کارمندی، به برخی نکات مهم بسیار توجه نمایید. زیرا این صندلی‌ ها در طول فعالیت کاری به‌ طور مداوم توسط کارمندان مورد استفاده قرار می‌ گیرند و بنابراین دوام و مقاومت آن‌ ها و همچنین ایجاد راحتی برای کارکنان بسیار حائز اهمیت است. از جمله نکات بسیار مهم در هنگام خرید صندلی‌ های کارمندی، می‌ توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • کیفیت بسیار بالا در طراحی و ساخت
  • متریال اولیه با کیفیت و مرغوب
  • برخورداری از طراحی‌ های ارگونومیک و استاندارد
  • دارای قابلیت‌ های تنظیم در بخش‌ های نشیمن، تکیه‌ گاه، ارتفاع و غیره
  • برخورداری از گارانتی و خدمات پس‌ از فروش
  • خرید صندلی کارمندی از مراکز و مجموعه‌ های معتبر
  • انتخاب رنگ و طرح صندلی با توجه به سبک دکوراسیون داخلی ادارات
  • راحتی در نگهداری و تمیز کردن

صندلی کارمندی با مناسب‌ ترین قیمت خرید

شرکت مبلمان اداری نوژن، با بهره‌مندی از تیم طراحی و اجرایی بسیار ماهر و متخصص خود، انواع صندلی‌ های کارمندی را با توجه به سفارش مشتریان تولید و عرضه می‌ نماید. این مجموعه در تولید صندلی‌ های کارمندی و سایر مبلمان اداری، از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده نموده و با توجه به جدیدترین طراحی و سبک‌ های امروزی، آن‌ ها را در کیفیت‌ های بسیار بالا و تنوع گسترده‌ ای از رنگ و طرح عرضه می‌ نماید. هدف اصلی این مجموعه در تولید محصولات اداری نیز، جلب رضایت مشتریان به واسطه ارائه محصولات با کیفیت در مناسب‌ ترین قیمت است و شما عزیزان می‌ توانید با خیالی راحت از تمامی محصولات اداری این مجموعه بهره‌مند شده و علاوه‌ بر آن گارانتی و خدمات پس‌ از فروش هر یک از محصولات را نیز به‌ طور جداگانه دریافت نمایید.

خرید صندلی کارمندی

فردی که مامور خرید مبلمان اداری مشخص شده باید اطلاعات خود را در مورد عملکرد و کارایی انواع صندلی اداری تکمیل کند. تا در هنگام خرید بتواند به درستی تحلیل و مقایسه نماید تا در نهایت صندلی کارمندی مناسب را خریداری کند. همانطور که گفته شد ارگونومیک بودن صندلی قطعاً فاکتور بسیار مهمی در دکوراسیون اداری است حتی مهم تر از راحتی و زیبایی آن لحاظ می شود.

صندلی کارمندی ارگونومیک و استاندارد

کاملاً درست است که تهیه تجهیزات استاندارد و ارگونومیک هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت. اما باید بدانید که خرید این ملزومات برای راحتی کارمندان است و موجب می شود که کارایی آن ها بالاتر برود و از دقت نظر بیشتری در زمان کار کردن برخوردار شوند. البته بسته به نوع کاری که کارمند انجام می دهد شکل صندلی اداری می تواند متفاوت باشد. صندلی کارمندی باید ویژگی های داشته باشد که راحتی و آرامش کارکنان را فراهم نماید.