بلاگ

صندلی اداری پشت توری. مزایا و معایب آن‎‎

صندلی اداری پشت توری

مبلمان اداری یکی از مهم‌ ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات به‌ کار رفته در شرکت‌ ها و سازمان‌ های اداری می‌ باشند. مبلمان اداری از اجزایی گوناگون همچون میز کارمندی، میز مدیریت، صندلی اداری کارمندی، صندلی مدیریت، کتاب‌ خانه، فایلینگ و غیره تشکیل شده ‌اند.

صندلی‌ های اداری بخش مهمی از مبلمان اداری را تشکیل داده و از این‌ رو کیفیت متریال به‌ کار رفته و نوع طراحی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ساخت صندلی‌ های اداری از متریال‌ های گوناگونی استفاده‌ شده مهم‌ ترین نکته در طراحی آن‌ ها، راحتی و آرگونومیک بودن صندلی‌ های اداری است. از جمله انواع صندلی‌ های اداری می‌ توان به صندلی‌ های چرخ‌ دار، ثابت، قابل تنظیم و همچنین صندلی‌ های پشت توری اشاره نمود. در این مقاله نیز قصد داریم تا با صندلی اداری پشت توری آشنا شده و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

صندلی اداری پشت توری چیست؟

صندلی‌ های اداری پشت توری، یکی از جدید ترین و مدرن‌ ترین صندلی‌ های اداری بوده و علاوه‌ بر کاربرد آن‌ ها در صندلی‌ های کارمندی، به‌ عنوان صندلی‌ های مدیریتی نیز قابل‌ استفاده می‌ باشند. طراحی صندلی‌ های اداری پشت توری بسیار خاص و متفاوت از سایر صندلی‌ های اداری بوده و مطابق با سلیقه افراد طراحی و ساخته می‌ شوند. کیفیت به‌ کار رفته در تولید این نوع از صندلی‌ های اداری و چگونگی طراحی آن جهت ایجاد راحتی لازم برای کارمندان از اهمیت بالایی برخوردار است و به‌ همین دلیل نیز دارای تنظیمات گوناگونی جهت ایجاد راحتی می‌ باشند.

متریال صندلی اداری پشت توری

صندلی‌ های اداری پشت توری، تحت عنوان صندلی‌ های مش اداری نیز شناخته شده و دارای انواع گوناگونی در بازار هستند. متریال اصلی به‌ کار رفته در این نوع از صندلی‌ های اداری، پارچه‌ های مش هستند که دارای ظاهری مشبک و سوراخ دار بوده و به‌ همین دلیل نیز به اسم صندلی‌ های توری نام گذاری شده اند. این نوع صندلی‌ های اداری، راحتی مناسبی را برای نشستن کارمندان بر روی خود فراهم کرده و به دلیل رد و بدل شدن هوا از مشبک های آن، سبب عدم تعریق در هنگام نشستن‌ های طولانی‌ مدت خواهند شد. بنابراین این صندلی‌ ها می‌ توانند بهترین گزینه در هنگام خرید مبلمان اداری برای سازمان‌ های اداری باشند.

انواع صندلی اداری پشت توری

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، صندلی‌ های اداری توری در انواع گوناگونی در بازار موجود بوده و هر کدام دارای ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد خود می‌ باشند. از جمله انواع صندلی‌ های اداری توری می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صندلی کنفرانس پشت توری

این نوع از صندلی‌ های پشت توری در اتاق‌ های کنفرانس به‌ کار رفته و به دلیل طراحی آن‌ ها به سبک آرگونومیک، می‌ توانند فضای بسیار دوستانه و گرمی را در اتاق‌ های کنفرانس ایجاد نمایند.

  • صندلی کارمندی پشت توری

این نوع از صندلی‌ های اداری نیز برای منشی و کارمندان بسیار مناسب بوده و آن ها می‌ توانند به مدت طولانی بر روی این صندلی‌ ها نشسته و به فعالیت خود ادامه دهند. به دلیل وجود مشبک های ظریف در پشت و تکیه گاه این صندلی‌ ها، کارمندان در زمان استفاده از آن ها به‌ ویژه در روز های بسیار گرم دچار تعریق نشده و می‌ توانند در راحتی کامل به کار خود بپردازند. همچنین شکل این صندلی‌ ها بر اساس آناتومی بدن انسان طراحی‌ شده می‌ توانند سبب عدم خستگی جسمانی و روحی در کارمندان شوند.

  • صندلی مدیریت پشت توری

یکی دیگر از انواع صندلی‌ های اداری مش، صندلی‌ های پشت توری مدیریتی هستند. این نوع از صندلی‌ ها به دلیل طراحی مدرن و منحصر به‌ فرد خود، بسیار مناسب جهت استفاده در اتاق‌ های مدیریتی بوده و می‌ توانند علاوه‌ بر ایجاد راحتی در زمان نشستن، سبب مدرنیته شدن دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت شوند.

نحوه تمیز کردن صندلی اداری پشت توری

نگهداری و تمیز کردن این نوع از صندلی‌ های اداری به علت وجود مشبک های فراوان در قسمت تکیه‌ گاه خود، بسیار متفاوت‌ تر از سایر صندلی‌ های اداری می‌ باشد. جهت تمیز نمودن صندلی‌ های اداری پشت توری، ابتدا بهتر است که از یک جارو برقی برای از بین بردن تمامی گرد و خاک‌ ها در قسمت‌ های مختلف صندلی استفاده نمایید. پس‌ از حذف تمامی گرد و خاک‌ ها از قسمت‌ های مختلف صندلی، توسط یک پارچه تمیز و شوینده‌ مناسب، به‌ آرامی پارچه‌ ی صندلی را تمیز نمایید. همچنین با استفاده از پارچه‌ های نم‌ دار می‌ توانید علاوه‌ بر تمیز کردن قسمت‌ های کف، چرخ‌ ها، دسته ها و غیره که دارای لکه و کثیفی هستند، مشبک های قسمت تکیه‌ گاه را نیز پاک نمایید. پس‌ از طی این مراحل نیز توسط پارچه دیگر صندلی را خشک کرده و از آن استفاده نمایید.

مزایای صندلی اداری پشت توری

از جمله مزایای استفاده از صندلی‌ های اداری پشت توری می‌ توان موارد زیر اشاره نمود:

  • راحتی در تنظیم صندلی

یکی از مزایای استفاده از صندلی‌ های اداری پشت توری، وجود قابلیت‌ های تنظیم متفاوت در صندلی است. این نوع از صندلی‌ های اداری دارای تنظیمات متفاوتی در قسمت‌ های نشیمن، ارتفاع، تکیه‌ گاه و همچنین دسته بوده و کارمندان می‌ توانند بر اساس فیزیک و راحتی خود آن‌ ها را تنظیم کرده و از آن استفاده نمایند.

  • جلوگیری از تعریق

صندلی‌ های اداری پشت‌ توری دارای مشبک و سوراخ‌ هایی در قسمت تکیه‌ گاه خود هستند، و سبب عدم تعریق در کارمندان می‌ شوند. بنابراین کارمندان می‌ توانند در طول مدت کاری خود از آن استفاده کرده و به آن تکیه داده و حتی در روز های بسیار گرم تابستان نیز دچار هیچ‌ گونه تعریق و احساس نا خوشایندی نشوند.

  • مقاومت و دوام

صندلی‌ های اداری پشت‌ توری بر خلاف تصور عموم، از مقاومت، دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند. این نوع صندلی‌ های اداری به‌ ویژه در قسمت تکیه‌ گاه خود به‌ هیچ‌ عنوان دچار شکستگی و پارگی نشده و با نگهداری و استفاده درست از آن‌ ها، دارای ماندگاری بسیار بالایی خواهند بود.

  • ضد آب

به علت استفاده از متریال‌ های بسیار با کیفیت در طراحی و ساخت صندلی‌ های اداری پشت توری، این نوع صندلی‌ ها از لک پذیری بسیار پایینی برخوردار بوده و علاوه‌ بر مزایای نگهداری و تمیز کردن آسان، ضد آب نیز می‌ باشند.

معایب صندلی اداری پشت توری

از جمله معایب استفاده از صندلی‌ های اداری پشت‌ توری می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی منحصر به‌ فرد

یکی از معایب استفاده از این نوع صندلی‌ های اداری، طراحی مدرن و منحصر به‌ فرد آن می‌ باشد. وجود طراحی مدرن در این نوع از صندلی‌ های اداری، امکان استفاده از آن‌ ها را در اداراتی که فاقد طراحی دکوراسیون داخلی مدرن می‌ باشند محدود کرده و یکی از معایب این صندلی‌ های اداری محسوب می‌ شود.

  • قیمت بالا

همچنین در ساخت صندلی‌ های اداری پشت توری از متریال‌ های بسیار نوین و با کیفیت استفاده‌ شده و به‌ همین علت نیز از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین هزینه خرید این صندلی‌ ها نسبت‌ به سایر صندلی‌ های اداری بسیار بیشتر بوده و تمامی کارفرمایان نمی ‌توانند از این نوع صندلی‌ ها در اداره‌ی خود استفاده نمایند.


اینجا بخوانید: نکات مهم در انتخاب رنگ میز و صندلی اداری

در پایان

شرکت نوژن تولید کننده انواع پارتیشن اداری و مبلمان اداری بوده و دارای سال ها سابقه در این حرفه است. این مجموعه از بهترین و باکیفیت‌ ترین مواد اولیه در ساخت محصولات خود استفاده کرده و خدمات اجرایی آن‌ ها را نیز توسط تیم حرفه ‌ای خود به مشتریان ارائه می‌ دهد. مشتریان می‌ توانند جهت اطلاع از شرایط خرید مبلمان اداری و چگونگی سفارش صندلی‌ های اداری پشت توری، با شماره تلفن 02158942 تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *